värmeslag och nästan kompisar

Att värmen är här har väl ingen tagit miste på och naturligtvis ska vi passa på att njuta för fulla muggar då vi inte vet hur länge det varar.... MEN att luftfuktigheten plötsligt skulle öka och bli tropisk var väl inte riktigt väntat, nog för vi bor på landet men känslan av regnskog har aldrig infunnit sig tidigare. Jag och Yra har just varit ute på promenad, vi var hemma efter ca. 40 minuter igen då varken jag eller hon orkade.. fick närpå dra henne sista biten vilket INTE är vanligt...

Nu har hon gått och lagt sig och växlar mellan golvet och bädden då det är svårt att få det svalkigt..



Yra och taxen har börjat att acceptera varandra ganska bra faktiskt.. häromdagen var det till och med så dom delade på Yras mat...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, de har det inte lätt i vämen. Vi skall gå och bada nu. Min blogg är uppdaterad med inlägg a'la tegelstensroman ... Att jag inte kan fatta mig kort ... Lite bilder finns i alla fall om du inte orkar läsa. Det var väldigt skoj att läsa om kennelträffen! Synd att vi missade den ...



Kram från Nilla med flock/familj, eller vad det nu heter ;O

2009-07-02 @ 13:29:31
URL: http://myopera.com/NillaoFilippa
Postat av: Nilla

Hej igen!



Det blir ingen stängning av bloggen ;-) Inte än iaf ...



Filippa har lärt sig simma - filmbevis finns i bloggen ;-)

2009-07-10 @ 00:19:27
URL: http://myopera.com/NillaoFilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0