utlovade bilder

tog lite bilder igår när vi spårade med Yra, dessvärre var det mörkt, kallt och burrigt och inte så fotovänligt. Men några blev det iallafall, lägger ut lite där iallafall motivet syns :)

 Yra het på gröten

 Undrar vad som händer härnäst...

 Får nog vända och försöka hitta Yras hållning som hon tappade på vägen.. nackmuskler = 0 ???

 Nu jäklar.. här är någe intressant, kom igen husse..

 berömberöm, hittat leksak..

 Åsså iväg efter nästa...

 Lycklig tös med avslutningsleksak i munnen...

 Vart ska husse??

 varsågod.. någon hade tappat den här bollen här mitt i skogen!
 Väldans lugn och harmonisk efter att sökt 2 stycken spår.. duktig tjej!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad kul att ni är så duktiga! Jag tror att jag får gå en spårkurs, för Filippa fattar inte riktigt vad hon ska göra ... Stackars tjej, inte lätt när matte är nybörjare. Hon kutar fram och tillbaka i spåret, så något fel gör jag, skall nog surfa in på brukshundsklubbens hemsida ...



Vad skoj det ser ut med inlines!!! Får se om jag vågar testa, har ju bara en hårt trafikerad cykelbana att åka på så jag får nog öva upp balansen innan jag spänner för Filippa :-P



Handlerkursen är på söndag, så vi får återkomma med hur det har gått då. Skönt att tjejen är kry i alla fall så att hon slipper halta fram :-)



Jag ser med spänning fram emot att läsa mer om Yras spårande! Må hända att löpet har gjort sitt på Yra? Filippa har blivit lugnare efter löpet.



Ha det gott!

2009-01-28 @ 20:13:05
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com
Postat av: Solweig

Vad duktig Yran är.

2009-01-28 @ 22:18:36
Postat av: Bror

Skaffa flatcoated istället...... PS vem är mumintrollet som håller i spårlinan??

2009-01-29 @ 22:23:17
Postat av: Nilla

Va!? Flatcoated??? Varför?! När man kan ha en fantastisk Dobermann!!! Byt till Dobbis istället - de är bäst!

2009-01-31 @ 09:40:42
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0