bilder från My dog, nyår, jul osv..

Kommer lte bilder från allt möjligt....



Julklappsöppning = städning



Min sötaste brorson

 



Kall vinterpromenad!!




 Det går undan i kurvorna!

 Home sweeeeet home..



GOTT NYTT ÅR!

 uppdukat inför nyårsmiddagen!

 Husse vänar in gästerna, med en tidning.



 Gravidvänlig non alkoholic skumpa, så skoj får man ha som gravid hhihi...



 MÅÅÅÅL!!!

Jenny som bandyproffs/isprinsessa måste ju publiceras, du är såå duktig tjejen!




MY DOG!!!!


 Yras bröder i ringen....

 Niklas & Nillas tur att visa upp sig!

 nervös matte vid sidan om ringen...

 ... medans Yra tog det lugnt åh väntade....

 ...åh väntade... nu var det bara syrran kvar,sen Yras tur...

 suddig travbild

 och stå...

 konsentratonen är på hög nivå......


Sådär ja.. det blev bilduppdaterng från mycket idag!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Kan bara instämma i att det var jättekul att träffas! Kul att träffa Yra också! Inte konstigt att hon var trött efteråt, så som hon höll igång ;)

Jag tog lite bilder på henne, min namne och även på de andra Önas Yrvädren. Jag kan ju skicka några bilder om ni vill? Bara jag får er mailadress. Jag tycker att vi måste ordna en dobbisträff för våra F:are, men det är kanske enklare när det är lite varmare ... Jag tänkte i alla fall försöka komma iväg på lite dobbisträffar som Dobermannklubben anordnar. De har t ex handlerkurs i feb. Ska ni dit? Hemsidan är: http://vastralo.dobermannklubben.com/

Det står om träffar under Aktiviteter.



Syrran Filippa hälsar!

2009-01-09 @ 09:00:53
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0