helt klart SKOTTFAST brunis...

.. jag det finns inga tvivel, har nu mer än MH som bekräftar detta...

Yra var nämligen med på High chaparral i helgen, och där pangandes det rejält, och fröken Yra var heeelt oberörd, tyckte däremot att ALLA människor var hemskans spännande och ville helst hälsa på alla... (matte & husse anså inte att vi hade riktigt tid med det dock till Yras stora besvikelse)

När hon kom in på området spårade hon upp matte som gick 50m framför henne folksamlingen (häftigt tycker jag) och sedan var hon med och spatserade bland cowboysare, indianer och mexicaner och 2milj barn å vuxna....
(det enda som enligt Yra var liiiite otäckt var alla hästar överallt)





Kommentarer
Postat av: SOLWEIG

Yran du var jätte duktig på High Chaparall husse & matte kan verkligen vara stolta över sin tjej.

Kram Mormor

2009-08-03 @ 19:47:52
Postat av: Nilla o Filippa

Vad duktig Yran är!!!



En stor kram från oss!

2009-08-09 @ 22:55:10
URL: http://myopera.com/NillaoFilippa
Postat av: Pappsen Krut

Haha, jag var också där i somras och vadå pangade de där???? jag la mig på sidan och somnade när de hade tävling i ollonskott!!! Vilke tydligen var något som ska låt HEMSKT högt. Jag blev lite vild när jag såg alla hästarna komma galopperandes så då fick jag stå på sidan om för att inte skrämma dem.. Jag tyckte också att det var JÄTTE-KUL där för jag fick vara med i alla butiker o alla skulle klappa på mig;-)) Du är en cool brud som gör som farsan Balou!!!!

2009-09-16 @ 21:59:05
URL: http://www.zonsierraz.salltek.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0