veckorna rusar!

Och plötsligt har vi (matte & husse) hunnit med en vecka i Kroatien, matte göra (idag) sin sista dag på jobbet och hösten kommit utan förvarning.

Yra som fick bo hos vänner under vår semester (tack snälla snälla J & N för att ni gjorde vår semester möjlig) hade växt som tusan... blev nästan chockad när hon kom springade mot mig när vi skulle hämta henne... jösses vår valp vi lämnade kändes som bortrövad... som tur är hade hon skött sig och inte rivet huset.

Yra ska ställas ut... matte & husse vägrar springa omkring i någon ring själva så därför har vänner förbannat sig över henne och bestämt sig för att hon ska få prova på detta... matte som aldrig närmat sig en hundutställning tycker att detta är lite förvirrande men även spännade.. kul att se vad hon får för omdömmen/poäng/betyg eller vad det nu kallas!!!!

Nu kommer helgen vilket känns jätteskönt...

ha en bra sådann!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica & Emil

Hoppas ni lyckades ta er hem från Kroatien :)

Fin hund ni har..en riktig ögonsten. Ta hand om er. Kramar

2008-09-12 @ 20:17:02
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Nilla och Filippa

Åh, vad kul med utställning! Vart skall ni åka? Jag måste också ta mig i kragen snart ... Jag får väl låna en bok om hur man gör ;) Lycka till!!!

2008-09-12 @ 22:51:56
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0