Tränade lite igår

Igår kom Niklas, Jenny, Mille och Nilla till oss för att träna hund lite.

Det blev lite upplet och inkallning bland annat, när hundarna fått sitt avslutade vi med att käka middag ihop, Jenny hade trollat ihop en toppengod thaigryta!!!

 Yra har tagit kopplet i munnen och valt att dra iväg på egna upptåg, utan matte & husses godkännande.

 Hon var överallt på samma gång och vägrade lyssna på inkallning.





TIllslut lyckades husse vara roligare än kopplet.



Åh fick henne att sitta!!

 


 Nu kan vi börja träna!

 Niklas, Jenny å Nilla kör upplet



 Tränar inkallning....

Kommentarer
Postat av: Nilla o Filippa

Hej!



Yra verkar vara ett riktigt busigt charmtroll. Idag när vi tränade inkallning sprang Filippa och hämtade kopplet och drog iväg med det. Ibland är det svårt att hålla sig för skratt när man egentligen borde säga ifrån :/ Fast i morse blev jag arg, när jag upptäckte husses sandal sönderbiten i Filippas mun ... Jag torkade svetten ur pannan när jag insåg att det var en av hans superslitna sandaler och inte ett par nyinköta skinnskor ... puh! Annars är vår gangster en charmig prick som får alla att le :-) Precis som Yra verkar vara!



Lycka till med tränandet!

2008-10-03 @ 22:24:04
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0