matte är sjuk

Har haft feber och dunderförkylning i flera dagar nu, detta har resulterat i att hon inte riktigt haft energi nog till Yra, endast varit ut för att kissa visteler, och inte nämnvärt leksugen har hon varit heller.
Yra har tyckt att dettta har varit såååååå tråkigt och bara vägrat inse att man som dobbis eventuellt måste ta det lite lugnt och visa matte hänsyn ibland.

Matte fick efter två dagars vilande dåligt samvete, och eftersom husse hade annat på gång går när vi kom hem så gick jag på promenad med vår lilltös.. hoooon blev glad, och tusan som hon sprang, hoppade och tokade runt, matte som nästan fick febertoppar av ansträngnngen att överhuvudtaget röra på sig såg det ändå som lite charmigt och tränade lite inkallning.

 
 på riktigt, vi ska ut ja och matte.. jihhhooooo

 Ja sticker och kollar läget nu!

   



Kommentarer
Postat av: Karin & Rutan

Hej svejs - nu är vi hemma i västsverige igen...

Rutan har haft det bra i norr - hon har lärt sig att plocka blåbär!!! =)

Va' kul att ni ska på utställning!!!

När, var, hur??

Måste ju få veta....=)

Ska uppdatera min hemsida (ja, ja - jag vet att jag sagt det tidigare....)

Skriv upp datumet 9 maj nästa år - för då har jag bokat MH för Önas Yrväder F-kull...=)

Kram

2008-09-17 @ 18:18:17
URL: http://www.lissie.se/tusse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0