nu har det varit helg igen!

Och som alla våra helger har det varit fullt upp...

I fredags var vi bjudna på trevlig och mysig middag hos min bror med familj.

I lördags studsade vi upp relativt tidigt för att åka till Herrljunga och kolla på Hanneman som hade trampolintävling..  världens bästa Hannes fck sig en silvermedalj och fick stå på pallen!! JIIIHHOOOO duktiga han!




I söndags begav vi oss till Göteborg i lastbil för att hämta en dolly.. var i valet och kvalet i om ifall Yra skulle få stanna hemma, men då vi var rädda attdet skulle dra ut på tiden fick hon ändå följa med. Yra ansåg att det var toppen med sovhytt så hon kunde sova HELA resan.....

     



Yra har fått en reflexväst då vi pålandetbor har det mörkt om kvällarna när vi är på promenad.. jag glömde dessvärre ficklampan när vi var ute häromkvällen så för att se Yra när hon sprang lös fick jag använda mig av kamerablixten på telefonen för att se henne...... Inte mycket  hund som kommer fram på bilderna.. hihi...
( för övrigt ser hon ut som en superhjältehund i sin väst.. hehe)

 

over and out...... 

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan varmt rekommendera ett blinkande reflexhalsband eller sele.... reflex måste ju som du vet ha ljus - och bor man mitt i ingenstans (det gör ju jag med) finns det inget lyse (utom möjligen fullmånen...=)

2008-11-17 @ 15:56:39
URL: http://www.lissie.se/tusse
Postat av: Nilla o Filippa

Vilken kul bild på Yra i mörkret! Det måste vara väääldigt tyst och skönt när det är så mörkt. Här i stan är det gott om ljus med alla gatlyktor och julbelysning, men det är mycket oväsen också ... Så jag längtar ut på landet! Det verkar så mysigt! Det kanske inte är så stor risk att ens hund springer på någon människa i mörkret heller?! Det gör vi ganska ofta.

2008-11-23 @ 19:46:05
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0