I morgon

Ska Yra till vet. kl 11 för att få vaccination. Detta gör matte en aaaaning nervös med tanke på min egna sprutfobi, kan hända tt jag inte är någon direkt stöttning till hundvalp i detta läget.... undrar om vet. bjuder mattar och hussar på valium vid sådanna tillfällen för att inte stressa valp.. man kanske ska fråga :)

Midsommar ska vi fira i Varberg i tält, åker tors-sön. Vår förhoppning är att Yra inte ska få smak på att äta tält, utan kommer att se våran campingsemester som mysig, blir stenhård koppelträning också då jag inte tror att alla människor uppskattar lös, bitsugen, folkkär dobbisvalp som gärna hälsar på ALLA på området :).



Mer bilder på Yra kommer snart...

Trevlig midsommar!!

Tjo´


Kommentarer
Postat av: Krut

Hej Yra,

jag hoppas det gick bra med sprutan idag! Du vet mattar är så himla galna i bland, de är i alla fall min,-) Hoppas du är lika busig som jag, så de har nåt o göra där hemma....... Hehe

Tassvinkar från farsan Baloo

2008-06-20 @ 00:01:06
URL: http://www.zonsierraz.salltek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0