BuS med NyA bästa kompisen

Total lycka i Yras liv då hon funnit sig en vän av samma sort som hon själv, fast mer svart och med något anorlunda utforming på öronen. Hennes nya bästa vän med lika mycket energi och bus i sig som henne själv heter Nilla och är några månder äldre än Yra!

 Nilla (renhornet) snygging

 Yra är något mndre än Nilla men försöker så gott hon kan att komma ikapp henne, och brotta ner henne!

 "No one put´s babay in a corner"



En med och en utan svans!!!!!!!! lite gulligt!

 



Att få två lekglada valpar att sitta stilla samtidigt för fotografering är INTE så lätt törs ja lova!

 








Snyggingen Mille är med och övervakar så ingen råkar illa ut under leken!


Kommentarer
Postat av: Rutan m flock

Hej på er....

Nej - nu har vi införskaffat ny dator - nu är det bara tiden som inte riktigt räckt till.

Måste ju få in foton i bloggen - och har dessutom en ny kamera - så det tar lite tid att sätta sig in i det nu igen - och den tiden har ju inte riktigt funnits... =)

Brorsan Fritz "kidnappade" vi för två veckor sedan - tyckte han kunde få komma ut lite i världen, tills någon seriös ny husse eller matte dyker upp...

Han är en riktig charmknutte - fattas bara när han har så mysiga systrar!!??? =)

Snart ska vi dessutom åka upp och jaga älg i norrland - men det var en laptop vi köpte - så möjligheten finns ju att det hinns uppdateras lite under tiden..

2008-08-23 @ 13:51:56
URL: http://www.lissie.se/tusse
Postat av: Nilla och Filippa

Hej syrran!

Kul att du hittat min hemsida! Du verkar ju lika pigg och busig som jag är. Idag kröp jag ur halsbandet när husse tyckte att jag skulle bada. Sedan sprang jag iväg för att hälsa på några andra som satt och solade, men de var tråkiga för de blev jättearga på matte när hon kom springande efter mig. Sicka tråkmånsar det finns :-( Så ikväll skall matte ta med mig på kurs, så att jag blir lydig. Vi får väl se vem som blir lydig, hehe.

En stor kram från Filippa!

Ps. Matte Nilla hälsar Ds.

2008-08-24 @ 15:25:51
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com
Postat av: Catrine

Fniss, de ser ju för tokiga ut med sina tejpade öron. Trodde inte jag man hade hundar till sparbössar Hihi.

2008-09-22 @ 21:13:48
URL: http://Catrineskreativasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0