lite..

..bilder från när jag och Yra var ute och tränade/busade  förrgår.....

 På helspänn, var det något i skogen ???

 Här då???

 neeeh inget här heller, ok matte då kan vi börja, vad ville du?

 meeeen åhhh nu har jag ju legat här hur läääänge som helst...

säg det då säg det då, ser ju att du har godis och leksak till mig därborta hos dig


.... varsågod........

 jiiiihoooo godiiiiis, matte tycker jag e duktig..... (vm i fartränder)

 va ska matte gör därborta med godis & varför måste jag sitta här???

 sååg ju att hon stoppade godis här någonstans jue.....

Kommentarer
Postat av: Carro

Hittade hit via Zonsierraz GB. Lycka till med hunderiet:)

2008-10-13 @ 11:58:51
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Nilla o Filippa

Vad roligt det är att läsa era uppdateringar och att titta på finfina Yra. Vi har försökt uppdatera vi också ... det var på tiden!

2008-10-19 @ 00:57:04
URL: http://onasyrvaderfilippa.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0